ראשי » עמדות מיתוג – מהן וכיצד הן עוזרות לעסק?

עמדות מיתוג – מהן וכיצד הן עוזרות לעסק?

  • by
עמדות מיתוג

דמיינו שביום אחד, מאות אנשים מעלים תמונות סלפי מאירוע חברה וברקע? הלוגו של החברה שלכם עם גרפיקה מרשימה. לא בכדי עמדות מיתוג הופכות להיות האטרקציה המבוקשת ביותר באירועי גיבוש, כנסים עסקיים. עם מגוון האטרציות שתמצאו אצלנו בחברת סלפי בוקס תוכלו להוסיף לצד תא צילום או כאטרקציה נפרדת. במאמר זה תגלו מהן עמדות אלה וכיצד הן עוזרות לעסק.

עמדות מיתוג – מה אפשר לשים בהן?

כל עסק יכול לעצב עמדת מיתוג מתאימה משלו. למשל, חברה המתמחה בשיוט בקיאקים יכולה ליצור קיר המדמה ים או נחל. משתתפי האירוע יצטלמו ליד הקיר הזה וישתפו תמונות מרשימות עם הפרטים של החברה שלכם.

אפשרות נוספת היא יצירה של רקעים שובבים או מצחיקים במיוחד, ועליהם לוגו החברה. למשל, באירועים לבני נוער אתם יכולים לשתף משחק מחשב חדש שיצא זה עתה לשוק ולמתג אותו. עמדות מיתוג כאלה מאפשרות להשיג את הפרסום הוויראלי ברשתות החברתיות במהירות ובקלות. כל זאת, בלי להשקיע שקל אחד על פרסום באותה רשת חברתית.

עמדות מיתוג יוצרות זיכרונות נפלאים מהאירוע

את התוצאות שיש לעמדות כאלה תגלו לא רק לאחר האירוע אלא גם בשנים הקרובות. כולם ישמרו את התמונות הללו ששיתפו ברשת החברתית. כך, הלוגו של המותג שלכם ייחקק בזיכרונם לאורך זמן. אם הם יחפשו היכן לרכוש את המותג, כל מה שהם צריכים לעשות הוא רק להסתכל בפרופיל של עצמם.
חברים שמגיעים יחד לעמדה זוכים לזיכרון משותף של עצמם שילווה אותם בעשור הקרוב, וכולם ידעו שהם היו באירוע שלכם.

גם הקולגות והלקוחות לא ישכחו

הרעיון הזה עובד גם בכנסים עם קולגות עסקיות וכן כנסים שלקוחות משתתפים בהם. נסו להיזכר במותגים שפגשתם בכנס האחרון. אינכם זוכרים נכון? אך אם תיכנסו לרגע אחד לתמונות הכנס תגלו את הלוגו של המשתתפים המופיע על גבי הדוכנים השונים בתמונות הכנס. כך, הן הלקוחות והן הקולגות יזכרו אתכם יותר טוב.

בונים את המותג באמצעות יצירת חוויה חיובית

כשאנחנו צוחקים וכיף לנו המוח משחרר חומרים שגורמים לנו להרגיש טוב. אם אתם מצליחים לקשר את המותג שלכם להרגשה הזו – עשיתם פעולה שיווקית נפלאה.
משקאות אנרגיה כמו "רד בול" או "מנסטר" עובדים על השיטה הזו. גם מילקי ומותגים נוספים של ממתקים לילדים משתמשים במיתוג שקשור לתחושה טובה. כעת, אתם יכולים לקחת את היתרונות שמעניקים משרדי הפרסום הגדולים למותגים אלה, ולמנפם גם לעסק שלכם.

מעבירים זמן בין פעילויות עם עמדות מיתוג

יש גם חברות שמשתמשות בשיטות הללו כדי להעביר זמן בין פעילויות שונות. למשל, אם יש לכם אמן שמגיע לאירוע, או שאתם צריכים לקנות זמן בין הארוחה לנטוורקינג. הזמינו את האורחים שלכם להצטלם בעמלה והם לא ירגישו את התחושה המעיקה של המתנה.
לסיכום, אם אתם מחפשים דרך קלה ונוחה להתחיל להשקיע בעסק. כל זאת תוך יצירה של אירועי חברה מיוחדים ושונים. הוסיפו את העמדות הללו לכל אירוע שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *