קיר גרפיטי

האירועים של היום דומים מאוד זה לזה - ולא משנה אם מדובר בחתונה, בר מצווה, יום הולדת, אירוע לגיבוש עובדים או כל אירוע אחר. על מנת לגרום לאורחים שלכם הנאה צרופה וזיכרון בלתי נשכח מלווה במזכרת מטריפה לכל חייהם עליכם לחשוב מחוץ לקופסא.

1-12

האטרקציה המושלמת לאירוע שלכם – קיר גרפיטי וירטואלי

אתם לא תאמינו כשתראו את החיוכים, הצחוקים, האינטראקציה וההנאה של האורחים כאשר הם יבחינו באטרקציה שבחרתם. קיר גרפיטי וירטואלי מגודד סביבו את כל האורחים בכל סוגי האירועים והופך בין רגע לחוויה הגדולה של האירוע.

הילדים והמבוגרים נהנים יחד מחוויה יוצאת דופן

אז מי לדעתכם ייהנה יותר מקיר הגרפיטי הוירטואלי? ילדים או מבוגרים? האמת היא שכולם נהנים באותה המידה ובנוסף להנאה העצומה שלכם כמבוגרים - תשמחו ליהנות גם מהחוויה המשותפת עם ילדכם.

איך עובד קיר גרפיטי כאטרקציה באירוע?

האורחים עומדים מול מסך מגע ענק ומצטלמים ולאחר מכן כל מצטלם יכול לעצב את התמונה כרצונו בעזרת ציור, לבוש מגוון, כיתובים שונים, רקעים מדהימים ועוד. התמונות הן על רקע מסך טאץ ענק כאשר בסיום העריכה של התמונות אפשר לקבל את התמונה שעיצבתם ישירות לטלפון הנייד שלכם. מובן שאת התמונות יוכלו האורחים גם לשתף ברשתות החברתיות השונות ולהראות לכל החברים את החוויה המדהימה באירוע - ולהשוויץ כמה הם יפים הערב.

חברת סלפי בוקס מציעה לכם אטרקציה משוגעת בדמות קיר גרפיטי וירטואלי - ועכשיו כל מה שנותר לכם זה לצאת מהקופסא ולבחור באטרקציה שבאמת שובה את הלב.