ראשי » מראת סלפי לאירוע, מאיפה מתחילים?

מראת סלפי לאירוע, מאיפה מתחילים?

מראת סלפי לאירוע

בוא נדבר על סלפי. כמעט ואין יום שלא שומעים את המילה המיוחדת הזאת שנכנסה לחברה הישראלית חזק מאוד בשנים האחרונות. בכל רחוב סמטה או פינה ניתן לראות אנשים מחייכים אל עבר המצלמה ומצלמים את עצמם בתשוקה ובהנאה.

עם ההבנה והכניסה של הסלפי לתרבות המודרנית של ימינו, עולם האירועים והשמחות החלו לחשוב כיצד לאמץ את הרעיון המיוחד. בין הרעיונות הבולטים כיום בענף האטרקציות לאירועים הוא מראות סלפי. מראות סלפי הן בעצם מראות גדולות שמאפשרות לקהל המוזמנים לתעד את עצמם בצורה הנוחה ביותר.

כולנו מכירים את תחושת התסכול כאשר אדם מצלם אותנו ואנו מרגישים חסרי אונים בלי לדעת כיצד אנו נראים, עם מראות הסלפי הכל מתנהל אחרת. שילוב מראות הסלפי בשמחה מאפשר לקהל הרחב להצטלם בצורה חופשית ונוחה ולבחור בעצמם את הפוזה, הצורה והדרך שבה הם רוצים להצטלם – ובכך להגיע בקלילות ובכיף לתוצאות הטובות ביותר. אז מה חשוב לבדוק בעת שמזמינים מראת סלפי לאירוע? מתחילים.

שילוב מראת סלפי באירוע – עשה ואל תעשה

זה כבר לא סוד שהסלפי שיגע את העולם, כיום, כמעט בכל מקום בעולם ניתן לראות מגוון עצום של אנשים שמשלבים את אורח חייהם בצילומי סלפי מהנים וקלילים. כאשר ברצונך להוסיף אטרקציה מסוג זה לאירוע שלך יש מספר דברים שאנו ממליצים לבדוק, בדיקת דברים אלו יסייעו לך לדעת שהגעת למקום הטוב ביותר עבורך.

  1. התאמה אישית – כשמדובר על מראת סלפי לאירוע, הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא ההתאמה האישית. כדי לוודא שזו האטרקציה הנכונה עבורך, מומלץ לבדוק מול החברה שהיא תדאג לבצע ראיון והיכרות ראשונית על מנת להכיר את אופי וסגנון האירוע שברצונך ליצור – ולאחר מכן גם להתאים לך את סוג האטרקציה המתאימה ביותר עבורך על מנת ליצור את האווירה הטובה ביותר עבורך.
  2. מגוון רקעים – לאחר שהוחלט שזו האטרקציה הנכונה, הדבר השני שיש להביא בחשבון הוא נושא הרקעים. מומלץ לבדוק שברשותה של החברה מגוון רחב של רקעים ואמצעי צילום מיוחדים. מגוון רחב ומיוחד ימשוך את קהל המוזמנים להשתמש באטרקציה – ויגרום להם לזכור את האירוע כאירוע חיובי ומיוחד במינו.

מראת סלפי לאירוע של פעם בחיים בסלפי בוקס!

חברת סלפי בוקס הוקמה מתוך רצון עז ליצור ערך מוסף באירועים השונים ולספק לקהל המוזמנים חוויה שונה מיוחדת ומהנה שתיצור להם זיכרון מתוק ונעים מהאירוע. אנו מספקים מגוון רחב של עמדות צילום לשלל סוגי אירועים. בין סוגי עמדות הצילום שברשותנו – מראת סלפי, מסך ירוק, מסך לבן, תא צילום עמדת סלפי רקעים, קיר גרפיטי דיגיטלי ועוד. עם ההתקשרות הראשונית נקפיד לשמוע באופן מקיף ויסודי את אופי וסגנון האירוע שברצונך ליצור – ולאחר מחשבה ותיאום נדאג להתאים לך את האטרקציה המתאימה והטובה ביותר עבורך מבין המגוון הרחב הקיים כיום ברשותנו.

לא מתפשרים על עמדות צילום לאירוע!

בעת בחירת אטרקציה ייחודית ומהנה כגון מראת סלפי לאירוע שלך, לא לוקחים סיכונים מיותרים – והולכים על בטוח. אנו בסלפי בוקס נדאג לספק לך ולקהל המוזמנים שלך חוויה מהנה, מיוחדת במינה ובלתי נשכחת שתיצור אירוע איכותי של פעם בחיים – וביכולתך ליצור עמנו קשר עוד היום.

עוד על עמדת צילום לאירוע.

ואם דווקא קיר גרפיטי לאירוע נשמע לכם מסקרן, תוכלו לקרוא גם עליו.