ראשי » מחיר עמדות צילום

מחיר עמדות צילום

מחיר עמדות צילום

רבים מעוניינים להעניק לאורחים שלהם באירוע את החוויה המושלמת שלא תשכח. הם רוצים שהאורחים יוכלו להביט בתמונות מהאירוע ולזכור את החתונה או בר־המצווה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היום היא באמצעות עמדות סלפי עם רקעים שונים, שלידם האורחים יכולים להצטלם לבד או עם חברים. מחיר עמדות צילום אלה אינו גבוה, וניתן להתקין אותם בכל אולם או אפילו אצלך במשרד באירוע חברה.

מחיר עמדות צילום – איך זה עובד?

האורחים שלכם נכנסים לתא שבתוכו יש מסך מגע ומצלמה, הם אינם צריכים להשתמש במצלמה הפרטית שלהם בטלפון אלא הם משתמשים בסלפי בוקס. בתוך חלק מהקופסאות הללו יש גם כל מיני אביזרים כמו פאות, תחפושות ואפילו תפאורה קלאסית או משעשעת. התמונות שהם יצרו בתוך הקופסה הזו יכולות להיות יצירתיות להפליא. בתום הצילום התמונות מודפסות מיד עבורם וכבר בתום האירוע יש להם מזכרת נפלאה מכם.

מדוע אנשים אוהבים כל־כך את הגימיק הזה?

נודה על האמת. כולם ראו כבר זיקוקי דינור, עשו חינה והשתתפו בהרבה מאד אטרקציות שמפעילות אותם. היום, כל האורחים רוצים לראות משהו חדש וייחודי שעוד לא ראו קודם. מלבד זאת, מחיר עמדות צילום הוא בין הנמוכים יותר בהשוואה לאטרקציות גרנדיוזיות אחרות. תמיד תולכו לנחות במסוק ולהרשים את האורחים, אבל בתוך עמדות הצילום הם הופכים להיות כוכבים למספר דקות ונהנים יותר.

אולי תתעניין גם במראת סלפי

מלבד זאת, היום כולם אוהבים להצטלם בסלפי ולהיראות במיטבם. אתם בעצמם מעניקים להם הזדמנות פז לעשות זאת בביגוד המרשים שהכינו לאירוע, ועם מגוון האביזרים שמציעה החברה המתקינה את עמדות הצילום.

כמה עולה האטרקציה הזו?

כעת, אנו מגיעים לשאלה שבוודאי עולה בראשכם כעת, כמה זה עולה? מחיר עמדות צילום משתנה בהתאם לסוג האירוע, לכמות המכונות וכמובן לאביזרים הנלווים לכל מכונה. לכן, נהוג לבנות חבילות של תמחור שמשתנות מאחד לשני. הדרך הטובה ביותר היא להתקשר לחברה המציעה את עמדות הצילום, שנמצאת בהרצליה ומשם להזמין את העמדות שלכם לאולם בו תרצו להשתמש בהם. זכרו, אין זה משנה כמה תשקיעו באירוע, מה שמשנה זה אילו זיכרונות האורחים שלכם יקחו עמם לשנים הבאות מאירוע זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *